Minikpokatall ruveydatas evet bende yazın kullanmak için istiyorum aslında teşekkür ederim dikkate alacagım
Minikpokatall Astral ya dolap uygulamasında bile insanlar aynı fiyatlara hemen hemen koymuşlar o kadar pahalı ki dedim ona veresiye sıfırına veririm 500 600 daha koyup o derece yüksek koymuşlar fiyatları
Minikpokatall Ezgi0808 evet baya artmış fiyatlar dolap uygulamaaımda da keza öyle herkes neredeyse aynı fiyatlara koymuş sıfırına yakın
Ececiiim Astral biz de dün aldık kraft rambla çok beğendim görüntüsünü tasarımını ☺️☺️ internette çok bulamadım ama yeni mi çıktı acaba yaygın değil ☺️ biz babymall dan 3750 ye aldık dün düşünen olursa bakabilir.
Astral Ececiiim evet son çıkanlardanmış çekme kolu olanlarda yeni cıktı zaten valiz gibi sürebiliyosun şehirdışına gittm yanımda götürdüm kağıt gibi katlanıyor çünkü😀
Yildizzzzzz Joie tourist abimler kullanıyor memnunlar hafif kabin ve sürüşü rahat Biz de çok araştırıp easywalker jackey aldık fakat henüz gelmediği için onun hakkında yorum yapamayacağım 🤷🏻♀️