Minikpokatall merhaba canım 3 ay önce kraft rambla almıştık 4300 e şuan 5300 olmuş 🙄🙄 o kadar memnunum ki travel sistemden sonra baya bi kolaylık oldu sürerken hiç güç harcamıyorsun incecik ve çok hafif her yerden geçiyor travelle otobüse binmek fobimdi şimdi çok rahat kendim kaldırıp indiriyorum bu araba sayesinde daha fazla dışarıya cıkar oldum tek kötü yanı alttaki sepeti küçük sadece çanta koyabiliyorsun. Dolap uygulamasında da vardır temiz kullanılmış sorunsuz bulursan düşünmeden al derim 😘