Ayberen ben canım benim oğlum da çok hasta olmuştu memlekete gittik orda benle yattı ve evimize geldiğinde bidaha besiginde yatmadi ne yaptıysam alismadi tabiki benle yatmasının zararı yok ama ben 1 buçuk yaşından sonra kendi odasına gecirmek istiyorum nasip artık