Ayberen geyet net anlatmışsın sen haklısın senin ki bir tercih kaygılarından dolayı. Herkesin kendi fikri ve kararı tabii. Ama emen bebegin bende anne yanında yaymasında bir sakınca görmüyorum:)) yani isteklerine ona güven duygusunu aşılayarak anında cevap vermek daha iyi haaa beşikte aynı tabii zaman kaybetmesin belki ama bırak bence yatsın yanında. Yada beşiğe nasıl alıştırırsın bilemedim oğlum.dogdugundan beri yanında babamız yok iş sebebiyle yurtdışında geldikçe o beşiğine alıyorum ama aynı uyanıyor değişen bişey yok bizde