Hilal37 Bizim bir şişemiz bitti 2. almaya gitti şuan eşim. Kullanırken memnun değildim sorun bendeymiş doktora götürdüm akşam5-6 gibi ver bu ilacı dedi ve saatini şaşırtma dedi ben gece veriyodum yanlış düşünmüşüm akşam başlarmış bağırsaklar harekete geçmeye şimdi daha iyi. Ve ilacın üzerinde açıldıktan sonra oda sıcaklığında muhafaza edebilirsiniz diyo zaten. Ama açılmadan önce buzdolabında saklanması gerekiyo🤔