Dondurmalikahve nayirnolamaz06 eşit ağırlık olarak tercih yapın diğerlerine hiç bulaşmayın sıralama da diğerlerinde hiç şansınız yok.
calikusuu nayirnolamaz06 Eşit ağırlık ya da sözelden tercih yapabilir.Devlet okulu zor, Puanı düşük iki yıllık olur gibi.
Pikapikapikacuuu calikusuu Evet iki yıllık bölüm de olabilir. Diş teknisyenliği,tıbbi sekreterlik gibi.
Pikapikapikacuuu nayirnolamaz06 Ya burslu okuyacak ya da açıköğretim gibi duruyor. Burs da ne kadar çıkar bilemmedim. Tablo pek parlak durmuyor maalesef.
tassmyy calikusuu https://www.basarisiralamalari.com/esit-agirlik-puaniyla-ogrenci-alan-bolumler-taban-puanlari/ bu sitede üniversitelerin eşit ağırlık bölümlerinin başarı sıralaması var. Puandan ziyade başarı sıralaması önemli. Onu baz alarak yerleştirme yapıyorlar. Dolayısıyla sıralamasına bakarak tercih yapması gerek.
Summerwine95 nayirnolamaz06 önemli olan sıralama puan değil.Onu açık 2 yıllık bir bölüme gitsin.Gecen senenin sıralamalarında bakarak biraz üst sıralamada baslayarak tercih yapin
Sinirlimom Deletedmom_9857 siz böyle mi karar verdiniz karar merci tamam saçmadır. PUAHAHAHAHAHAHAHAJAJ
Deletedmom_9857 Sinirlimom 😀😀 sizde bu sene ilk kez girdiniz sanırım sınava ergen ergen tavırlar soylemdim sayın iyi günler
Sinirlimom Deletedmom_9857 hee karar merci bu sene girdim heee. Onla ilgili de bi karar ver ğuahahahahah
Deletedmom_9857 Sinirlimom 😀😀 isminize şimdi dikkat ettim de Allah yardımcınız olsun zor bi durum tabi