nayirnolamaz06 İstanbul’da bu puan ile nereye hangi bölüme yerleşilir bu kuzenimin sonucu babası İstanbul dışı izin vermiyor size sormak istedim not:eşitağırlık
biimiyomyardimet nayirnolamaz06 puanlama sistemi şuan nasıl bilmiyorum ama doğrularla yanlışlara baktığımda çok sıcak bir tablo gibi durmuyor
1Annevekizi nayirnolamaz06 nereye yerleşir diye bir durum yok aslında. Hedefi olması lazım ve ona göre bir puan alsaydı daha güzel olurdu. Yani ne okumak ve hangi üniye yerleşmek vb
Kubraulku nayirnolamaz06 ea çok düşük 241 le şuan hangi bölümleri okuyacağına anca googledan taban puanlara bakması gerekiyor
[silindi] Bir rehber öğretmen olarak yazıyorum. İstanbul içi yazılacaksa kişinin istediği bölümü bilmek gerekir ama genel bir çerçeve çizmemi isterseniz yüksek ihtimalle%50 bursla özel üni tercih edecek gibi görünüyor
1Dost [silindi] bana yardımcı olabilir misin? Deneme amaçlı girdim 256 aldım açıktan okumak istiyorum. Önü açık bi meslek önerir misin
2prnses1prens [silindi] merhaba bende bi soru sorabilir miyim 250 puanla açık öğretimden 2 yıllık gelir mi acaba birde nereler tercih edilebilir ?
Deletedmom104 nayirnolamaz06 Eşit ağırlıktan değilde direkt tyt üzerinden önlisans olarak girebeileceği yerler vardır yine iyi araştırın
Selimikomom nayirnolamaz06 sıralaması 1 milyon çok iyi bir yer olmaz ben dilden ilk 300bine girdiğim halde turizm zor tutmuştu yazmamıştım. Hele istanbuldaki üniversiteler çok yüksek puan istiyorlar bilemedim araştırması lazım açıktan dış ticaret falan da yazabilir
Ozgee59 nayirnolamaz06 1milyon sıralamayla istanbul biraz zor sanki. Özeller olur anca. Puandan ziyade sıralamaya bakmak gerekir
tassmyy calikusuu https://www.basarisiralamalari.com/esit-agirlik-puaniyla-ogrenci-alan-bolumler-taban-puanlari/ bu sitede üniversitelerin eşit ağırlık bölümlerinin başarı sıralaması var. Puandan ziyade başarı sıralaması önemli. Onu baz alarak yerleştirme yapıyorlar. Dolayısıyla sıralamasına bakarak tercih yapması gerek.
Deletedmom_9857 nayirnolamaz06 Yani şimdi ki taban tavan puanı bilmiyorum ama düşük gelmiş biraz İstanbul zor olur gibi