Kivircikanne07 Kivircikanne07 benim oğlumunda yeni doğduğunda süt alerjisinden ötürü çok ağır bir pişik olmuştu ben onunla buldum çareyi , çok kalın katman şeklinde sürmeniz gerekiyor
Sseyma65 mihribnkrca doğduğundan beri mustela kullanıyorum ama bezini sık sık değiştirmen gerekiyor ve en az 10 15 dk altı açık bekletiyorum ve iyice kuruduktan sonra bezi baplıyorum
Efba mihribnkrca Bepanthol çok iyi pişik önleme konusunda. Birçok kaliteli marka içinde bence en iyisi. Bebeğimin alerjik ve çok hassas bir cildi olmasına karşın 3 aydır hiç pişik olmadı cok şükür. 🙏Altını her açışında fındık büyüklüğünde Bepanthol sürüyorum. 🍀
Alparslanbey_ mihribnkrca hamezing tek geçerim 1 kere surmem yeterli oldu çocuk doktorumuz önermişti zaten mükemmel bir krem
Eymeninannesiiiiiiiiii Zeytinyağı,kantaron,hamezing,sudocrem.travazol,Bepanthol hepsini kullandım hiç biri etki etmedi bize bugün gidip mustela aldım bakalım birde onu deneyeceğim
Mrv-nil mihribnkrca mustela ve sudocremi dönüşümlü olarak kullanıyorum sabah kalkınca gece uyuyunca birde kaka yaptıktan sonra onun haricinde sürmüyorum 1 kere pişik oldu onda da hemen arko nem krem sürdüm 2 günde geçti
damlasuu mihribnkrca ben mustela kullanıyorum, benim bebeğim de pişik olmuştu kırmızı renkli kantaron yağı kullandım ev yapımı o hemencecik geçirdi. Kremle falan uğraşmayın direk kantaron yağı kullanın 🥰
Berru mihribnkrca öncelikle inatcı pisik alerji sebeplerinden biridir, eger hamazinc medecassol vb. Kremleri kullanip geciremediyseniz doktorla gorusun. Ben bu iki kremi karısim yapip kullandim ve gecti
Minik_susam lilanasi gercekren cok sicak adana bende adana da yasiyorum 3 ay 16 günlük :)aynindonemde dogum yapmisiz
lilanasi Minik_susam 3 ay 8 günlük bizim minikte dayanılmaz oluyor sıcak. Adana’nın ne tarafında oturuyorsunuz
Boncukkizim mihribnkrca mustela pişik önleyici krem kullanıyorum çok memnunum hiç pişik olmadı kızım 🧿
kkbrylmazz mihribnkrca penaten pişik kremi harika alman ürünü ama yoğun yapışkan bir kıvamı var bende çok şey kulandım bunu görümcem hemşire o önerdi süper bi krem
Udu mihribnkrca mustela kullanıyorum dogdugundan beri cok memnundum bide sebamed denemek istedim rezalet bisey hep kirmizi kirmizi olmaya basladi teni hemen mustelaya döndüm sebamed evde çöpe atilmayi bekliyo