mihribnkrca bepanthol derma onarici bakim kremi kullandiniz mi hic? Benim kizim suan 22 aylik dogdugunda kuvozde kalmisti 1 hafta oradan bu kremi istemislerdi hepte bununla devam ettim ve 22 ay oldu 1 kez bile pisik sorunu yasamadik. Tabi pisigin boyutu, neye bagli oldugu da onemli ama bir deneyin denemediyseniz, ince bir tabaka halinde uygulamaniz gerekiyor😊