deborflo Gizmokzilla çok tatlısınız konuya o kadar şişe süt olarak odaklanmışım ki sütlü başka ürün düşünememişim 😅 güle güle karam yüzde 79 bitter ben zaten ülkerciydim ☺️
Gizmokzilla deborflo ahahahah ülkerin içeriğini bilemiyorum sadece eti ve sütaşla sınırlı bilgim 😅😅😅💆🏻♀️ siz de çok tatlısınızzz 💘💖