BalkizimBaloglum2 Ben pankek yaptim haslanmis yumurta normal kahvaltilik ha yiyen varmi dersen yok o kadar güzel yaparimki övünmek gibi olmasin ama gel gör ki yemiyolar 3 buçuk yasinda olan 1 tane pankek yedi sadece 10 ayllk olan dis çıkarıyor aylardir istahsiz bir iki ısırdı gerisini hep yere attı. Anneleri yoran bence bu işte hazirlamak uğraşmak değilde o kadar emek verip ziyan olması yenmemesi 😒
Ayssss1 Kayra0733 ay benim kizim hergun ayni seyi yiyor farkli birsey yaptigimda yemiyor 1 tane haslanmis yumurta bi dilim beyaz peynir 1 dilim kasar peynir 2-3 ufak ekmege recel bu kadar
ruveydatas Musabbb ben kaşarı bayadır veriyorum hem diş çıkarmada vs çok yardımcı kalsiyum kaynağı severek yiyor tostu da yiyor kenarlarını alınca ekmeğin bazen bazlama tost veriyorum yemesinde sorun olmuyor 8 dişi var koparabiliyor
Musabbb ruveydatas 11 ayında 8 diş maşAllah o yüzden rahatca yiye biliyor😁👍🏻 Benimki 1 yaş 1 aylık 4 dişi tam var, 2’si de yolda. Kaşar marketden alınan her hangi bir kaşarı mı veriyorsunuz yoksa memleketden falan organik özel bir kaşar mı geliyor?
Lolik Kayra0733 bizim kahvaltı fix yulaflı yumurta içine koyduklarım değişiyor ( peynir , dereotu, patates, havuç , ıspanak vs vs) yanına pekmezli su karadut özü falan veriyorum
Sinemmmonurr papatyam-34 Benim kızım 13 aylık hala aynı şekilde hiçbir şey yemiyor sadece çorba yiyor kafana takma
papatyam-34 Sinemmmonurr ay gerçekten mi bende üzülüyorum ya çiğnemeyi bilmemesine burda okuyorum krep yedi pankek yedi şöyle böyle özeniyorum valla ama hem çiğneme sorunu var hem de iştahsız birde alerjik sabah kahvaltıda yiyebileceği şeyler hep yasak belki peyniri yutabilir yada yumurtayı ezip versem belki yer ama veremiyorum
Kayra0733 papatyam-34 benim bebeğim de yemiyordu hem kaşıkla ezerek verdim sonra yavaş yavaş pütürlüye alıştırdım sonra biraz daha pütürlü derken alıştı. Üzmeyin kendinizi deneyin yavaş yavaş alışır inşallah. 11 aylık yeni yeni kendi alıp yemeye çalışmaya başladı. Bi şekilde onlar kendilerini geliştiriyor
Agg2408 papatyam-34 benim kızımında süt alerjisi vardı geçen hastaneye yatış yapıp besin yüklemesi yapıldı geçmiş çok şükür 11 aylık olmadan. Ben herşeyi eline veriyorum ama baştan beri korksam da verdim mama sandalyesine önüne koyuyorum
papatyam-34 Kayra0733 bende patates yemeği türlü falan yaptığım da çatalla ezerek veriyorum ama onun dışında eline meyve veremiyorum koparıyor direk yutuyor haşlayıp havuç falan veriyorum alışsın diye küçük küçük önüne onda da birini yutuyorsa ikinci de tıkanıyor eşim de çok geç alışmış çiğnemeye ona çektiğini düşünmeye başladım artık
Liyos0501 Benim kizim 6 aylik dogdugunda sadece emiyordu daha sonra depremden dolayi sutum kesildi ve o surecte mamaya gecis yaptik oyle boyle gun geldi gecti derken ek gidaya 4. Ayda azar azar uc gun kuralina uyarak basladim yemesinde herhangi bi sorun olmadi. 6 aylik oldu biraz daha ogun arttirmak istedim puturlu seyler yemeye basladi ama istahi 1 haftadir falan baya azaldi derkeeenn 1-2 gundur kasigi ve yemegi gorunce avazi ciktigi kadar bagirip aglamaya basliyor ve kesinlikle agzini acmiyor ac kalir belki yer dedim asla yemedi 7 saatin sonunda o kazandi. Ne yapmaliyim bu reddi benim gibi yasayan varsa nasil cozuldu nasil bi yol izlemeliyim bana lutfen akil verin stresten bende kotu oluyorum
Maviprens Liyos0501 şuan 6 aylık bir yaşına kadar devam sütü ana öğün olmalı yani yemekle karnını doyurmaya çalışmayın mama yemesi gerekiyor
yigitefeninannesiii Liyos0501 bebekler taklit etmeyi sever Hiç baskı kurmayın siz ısrar ettikçe inatlaşıp ağzini hiç açmaz ağlar hep mama sandalyesine yiyecek koyun ve karşısında abartarak yiyin bir süre sonra oda sizi taklit etmeye başlicak Ben bebeğime öyle öğrettim 7 aylıktan beri blw yapıyoruz şuan 12 aylık çorba hariç diğer her şeyi önüne koyuyorum kendi yiyor
deborflo Liyos0501 7 saat devam sütü filan vermediniz mi ? Bu dönemde bebekler ana beslenmeyi anne sütü ve ya devam sütünden karşılamıyorlar mı yahu? 2 ara öğün el gıda dönemindesiniz aslında
Kayra0733 papatyam-34 bence zaman verin bebeğinize. Her bebek farklı sonuçta.Stres olmayın bi şekilde alışacaktır bence. Benim bebeğim de yeni başladı kendi yeme çalışmalarına .
Gzm-kzy Kayra0733 biz bugün kabak havuç mücver yedik üstüne labne sürdüm. Yanına yarım elma püresi yedi. Mucverin icinde tam bugday unu ve yumurta vardı onlarida yemiş oldu. Öğlen kiymali mantar sote yedi, balkabakli pirinç pilavi ve yoğurtla. Ara öğün salatalık yedi akşama da yoğurtlu makarna vercem taze fasulyeyle. Bugün menü böyle. Arada da emziriyorum. Istahsiz kac gündür ama bugün oyun falan yedirdim cok şükür.