2,5 yasinda.bu sabah Peynirli tost…2 yumurta beyazi….yarim salatalik ve 1 kayisi yedi
Dün 3 tane sigara böregi ve 1 kutu süt…(sütü azalttim haftada 2 falan veriyorum..onceden her gun icerdi.)
Yarin peynirli pankek ve kefir gunu bizde. Yine yanina 1.meyve
Baska bir gün: peynirli biberli domatesli omlet ve bir dilim ekmek ve kefir
Baska gün: 1 kase yulafli meyveli yogurt(kendi yaptigim) ve haslanmis yumurta beyazi (sarisini yogurda katiyorum)
Fikir olsun diye yaptigim menuleri yazdim anneler