nazlii1_ Bir tane tavşan varmış fırına gitmiş, fırıncıya demiş ki abi 99 tane ekmek ver demis. Fırıncı da düz 100 tane ekmek veriyim demiş . Tavşan da yok abi o kadar ekmeği kim yicek demiş 🤣🤣🤣🤣 (senelerdir her aklıma geldiğinde gülüyorum ya çok saçma 😂)
Topisko nazlii1_ tavsanla bir bağı yok demi bu espirinin. Ben mi anlayamamdjm. Sadece 99 la 100 pekte farklı değil . Bu demi asıl ana fikir 😂
2ogullu1anne *Iğdır’ın baş harfi Iğdır *Pijama giymiş eşeğe ne denir ? İyi geceler *Baykuşlar vedalaşırken ne der ? Bay bay kuş *Geçen gün File çorap aldım Zürafaya almadım *küçük su birikintisine nedir ? Sucuk *Nuri ölünce Çin’e gömsünler - Nuricinde yatsın *bacaktaki 10a nedir ? Pantolon *Kırmızı giyen erkeğe nedir? Albay *Yağmur yağmış kar peynir 😀😀😀
Pinar_kb 1ogretmen bu sıcaklarda iyi gider soğuk espri 😂 Adamın biri varmış ikinci dönem düzeltmiş 🤭 Adam karısına inek demiş birlikte inmişler