1ogretmen Evet yanlış okumadınız😂 Uyku tutmadığı için iğrenç espriler geldi aklıma. En iğrenç, en soğuk espriler gelsin bakalım😂😂 Röntgen filmi çektirdik, yakında sinemalarda😂🤢
gecekusu_- 1ogretmen o zaman bende de 2 tane gelsin 😅 İstenmeyen tüyler evde mi kalır 😂😂 Süt anneden yoğurt yapılır mı 😂😂
2_anne_ 1ogretmen Almanya’da yaşayanlar Almansa Sakarya’da yaşayanlar sakar mı? 🤣🤣 Öğretmenliğe başladığım sene öğrencilerim oldukça kötü espriler yapardı komik çocuklardı 😁 daha yazarım bende iğrenç espri çokkk. Tuvaletteki ona ne denir? -SifON 🤣🤣 Tem yoluna muz düşerse ne olur? -Temmuz 🤭
2_anne_ Bir de komik bir anımı anlatayım iğrenç espri demişken. Kpss kursuna giderken arkadaşlarla oturduğumuz bir vakit arkadaş ciddi ciddi bir soru sordu. Balığın arkasından neden helva yenir diye sordu. Biz de bilimsel olarak sebebini bulmaya çalışıyoruz tartışıyoruz mantıklı şeyler söylüyoruz. Neyse ağam bizle eğlenir derler ya öyle meğer bizle dalga geçiyor ama çaktırmıyor. En sonunda cevap verdi. Balığın arkasından neden helva yenecek tabi ki balık öldüğünü anlasın dedi 🤣🤣🤣