Gulse_54 bende aynı durumdayım doğum yaptığımdan beri kendimi sürekli halsiz yorgun hissediyorum. E bebek de yoruyor illa ki. Havalarda sıcak. Ama elim kolum kalkmıyor ev işi yapamıyorum doğru düzgün. Yemeği bile zar zor. İki gündür evi temizledim biraz ama pertim çıktı. Herşeye yetişmeye çalışıyorum ama olmuyor böyle de kendimi eksikmis gibi bir garip hissediyorum. Kendime bile vakit ayiramiyorum hiç.