Gulse_54 Bu aralar o kadar halsizim ki anlatamam böyle evi işi yaparken falan da çok zorlanıyorum sizde de var mı bu durum
Haffuse Valla bence havalardan, ben de oyle, kilimi zor kimildatiyorum… Gecenlerde bi serinlik gelmisti, enerji icecegi icmis gibiydim😅 sicaktan olabikir mi senin de halsizligin?
RobinScherbatskyy Gulse_54 bende anlattığın gibiydim hiç iş güç yapasım yok yerimden kalkmaya eriniyodum baktırdım değerlere doktor senin ayakta durman bile mucize bu değerlerle dedi. Bir torba ilaç yazdı kullandım ve o kadar farkediyor ki meğer enerjim olmadığından yapamıyormuşum şimdi yerimde duramıyorum
Haffuse Gulse_54 oyle icecekler tuketmiyorum kuzum ben😅 daha cok dogal enerji kaynaklarindan yanayim🤓🤓🤓
Emir_mom Gulse_54 Bende öyleyim ama bende kansızlık var ilaçları düzenli kullanma gibi huyum da yok🤷🏼♀️Artı bu ara havalar fena sıcak gidiyor hiç halim olmuyor 🤦🏼♀️