Minel-inannesi Baloglum93 hastaligin durumuna gore 1cc cortair 5cc serum fizyolojik, arkasindan yine sadece 2cc serum fizyolojik, burun yikama, el yüz yikama yapilabiliyo. Hirilti, oksuruk, balgam durumuna gore doktorun tavsiyesi degisebiliyo. Cok geçmiş olsun.
Tugceeeek Baloglum93 bazı doktorlar pek önemsemiyor. Benim çocuğum da bronşit olduğunda kullanıyoruz. Devlet hastanesinde ki çocuk doktoru cortairi direk verin dedi özel hastanede ki kendi doktorumuz kesinlikle o şekilde vermeyin çarpıntı yapar kalbine zarar dedi. Ondan dolayı cortair i verirken serum fizyolojik ile seyreltip veriyorum ben.
Caglaykut Baloglum93 birşey olmaz ama yine de dikkat edin ve bence muhakkak fizyolojik serumu da ekleyin ben 5 CC olarak ekliyordum cortair yada ventolinin de yarısını ekleyip veriyordum.
sadekahve_bitter Baloglum93 24 saatte iki kere demek sabah akşam demek siz 3 saaat arayla vermişsiniz doktora ve eczacınıza danışın size detaylı bilgi versinler Yanlış doz uygulama tedaviyi değiştirir