Cahide_deveci7 bir emzirme danışmanı mı diyetisyen mi doktor mu tam hatırlamıyorum anne sütü ile ilgili konuşurken bir soru yöneltmişlerdi sigaraya dayanamıyorum ama bebeğime de kıyamıyorum sanırım sigaraya döneceğim ve bu yüzden emzirmeyi bırakıp mama vereceğim bu soruya yine de ilgili kişi sigara içsende bebeği emzirmeye devam et gibi bişey söylemişti ama bilemiyorum tabi sigara çok zararlı ve sütü de etkiliyor bebeğe niye zarar verelim . Bence içme gayret et kaç aylık ?