Cahide_deveci7 Emziren anneler aranızda sigara kullanan varmı hamılelıkten önce kullanıyordum hamıle olduğumu ogrenınce bıraktım hemen bebısım için ve bebegım doğdu suanda 4 aylık olduk hala kullanmıyorum sıgara ama aranızda kullanan varmı hem emzırıp hem kullanan çok tanıdığım var ama bıde burdan sormak istedim
Kiri57 Cahide_deveci7 geneykende içmiştim şimdide içiyorum kızım 5 aylık. Ne güzel bırakabilmişsiniz başlamayın hiç ya🙏🏻
Papatya14 Cahide_deveci7 bende bırakmıştım oğlum 6 aylık oldu günde bir tane falan emzirdikten sonra iciyorum
Puahahah Cahide_deveci7 gunde 2 tane 1 sabah 1 aksam dislerimi fircalayip ellerimi sabunla yikiyorum agzima seker atip oyle gidiyorym kizimin yanina hamileyken 1 paket icenleri gordum
Cahide_deveci7 Zyneepemee doğduğu anda falan ıctınız mi mesela kaç tane bebişe herhangı bır zararı oldu mu
DrkAyz Cahide_deveci7 Ben bı anda bıraktım eşim kullanıyor içtiğinde çok kötü kokuyor bazen nasıl içmişim diyorum hatta bundan sonra da başlayacağımı düşünmüyorum ☺️
Zyneepemee Cahide_deveci7 doğdu gün içemedim sonraki gün içmiştim kırkım çıkana kadar içememiştim sonrasında içtim
mom-1 Malesef hamileligimde de bırakamadım 7 8 içiyodum şimdi 1 aylık oldu emzirdikten sonra içiyorum hala
cutecute1 Ben hamileyken hiç içmedim ama emziriyorum ve içiyorum. Ama çok sık emzirmediğim için birsz abartıyorum bazen
Limonluek Malesef, hamileyken 5.7 içiyordum, doğdu 3aylık oldu doğdığundan beri canm ne zaman isterse içiyorum emziriyorum. Listerin kullanıuorum ellerimi bolbol yıkıyorum bırakamıyorum malesef
06elfber06 Cahide_deveci7 nen kullanıyorum günde iki yada üç kere oda akşamları üstümü filan hep değiştiririm içince ve mutlaka diş fıalarım