Yesodiyorlar bende bebekken kolikmişim sanırım tabi 28 yıl önce kolik bilinmiyor annem çok çektik senden senin bebeğinde bişey yok diyor :) aynen valla dediğiniz gibi bi düzen olunca bebekler bi tık daha sakin olur ama işte bizimki şuan atak mı diş mi bilemiyorum biraz mızmız ataksa geçecektir dişse sabredeceğiz o günlerde geçecektir bugün deniycem duş meselesini inşallah :)