Bebeğim şuan 3ay 23 günlük, 3 ay 15 günlükken gece uykusu değişti.önce akşam 20:30 gibi uyurdu onla 5:30-6:30 civarı uyanırdı. Şimdi yine 20:30 uyuyor ama gece 11 12 dedimi başlıyor kıpırdanmaya. Sanırım gazı geldiği için kıpırdıyo ama öncede kıpırdardı geri hemen uyurdu, şimdi uyumuyo ellerini emiyo uykusunun arasında öyle şapur şupur emiyoki üzülüyorum açlıktan heralde diye mecburen kucağıma alıyorum mama vermek için bu defa uyanıyo şaşırıyo felan, ben kucağıma almasam bi süre sonra kendi uyanıyo zaten, acaba uyku gerilemesi mi? Birde ben akşam 18:30 civarı uyutuyodum bu aralar denk gelmiyo mesela ikindin 17-17:30 civarı uyanıyo 18:30 gibi banyo yaptırıyorum işte banyodur mamadır derken saat 20:30 oluyo uyuyo ama uykuya dalarken hep ağlıyo bi mamayı bi saatte anca içiyoruz felan hani akşam 6dan sonra şekerleme uykusu yaptırın akşam uykusuna yorgun geçmesin diye yazı okudum acaba onla alakası varmı kafam çok karışık. Şimdi deniycem bi 18:30 uyuttum uyansın direk banyo sonra beslenme sonra uyku bakalım gece yine erkenden uyanacak mı? Yaa bebeğim 3 aylığa kadar doğru düzgün ağlamazdı sakindi, gece uykusuda iyiydi şimdi gündüz genelde mızmız gece uykusuda garipleşince bi zorlanmaya başladım 🤷🏻♀️