melegim71 Serpil51 canim altraki yorumunu gordum goz temelliginin tedavisi var nasil yok ya nörovjzyon tedavisi hatta tedavi edilmesse gittikce artarki
Serpil51 melegim71 internette kaç tane yazı okudum öyle diyor of çok kötü bişey bu tembellik dediğinizi araştırcam
Summerwine95 Serpil51 en 5 numara miyop artı 1.75 astigmatim var.Gozlukle net görüyorum.Bence başka bir doktora görünün.Annemin böyle bir problemi oldu meğerse doktor yanlış numara vermiş
Birkullanici Serpil51 benim öyle . Gözlüksüz 3 metre ilerisi flue yani yüzleri göremiyorum çok, bulanık ama gözlükle iyi
Summerwine95 Serpil51 onun için egzersizler oluyor diye biliyorum.Ornegin hangi gozdeyse onu açık birskip diğerini kapatıyorlar.Tabi yaşınız büyük ne denli işe yarar bilmiyorum.
Serpil51 Summerwine95 büyüyünce işe yaramıyormuş ben anlamıyorum bu doktorlar niye bişey açıklamaya eriniyor tembellik deyip geçiyor gözlükle de bulanık görürsün diye ee o zamam tedavi var mı yok mu anlat demi