2-prensannesi Serpil51 kardeşim senelerdir gözlük ve damla kullanıyor ama sürekli numarası büyüyor lens aldı onunla bir tık daha iyi görüyor
Deletedmom_79 Serpil51 mercekleri ona göre hazırlıyorlar. Başka bir gözlükçüye götürür müsünüz? Bi makineye sokup baksınlar doğru mu yapılmış yani bulanık görmeniz çok enterasan. Aldığınız yerde takmadan çıktınız mı? Aslında orada farketseydiniz müdahale ederlerdi
benkosarim Serpil51 miyop yok ama bir 10 yıldır astigmatım var gerçekten Bulanık görülüyor maalesef ama gözlüğe gözünüz alışırsa görüş kalitenizi artar
Serpil51 Doktor astigmatta yüzde yüz net görme olmaz diyor gözlükle bile ama o zaman neden camı astigmata göre alıyoruz yani düzeltmiyorsa görmeyi hatta gözlüksüz halimden daha kötü görüyorum yakını da bulanık görmeye başladım
__derya__ Serpil51 bende hem miyopl hem astigmat var ama gayet net görünüyorum gözlükle lenste kullanıyorum ikisi de gayet net
Serpil51 Deletedmom_79 iki kez değiştirdim camını doktora bugün yine gittim doktor astigmat olduğu için gözlükle de yüzde yüz göremezsin dedi
melegim71 Serpil51 canim benim esimde hem miyop hem astigmat var zaamninda doktor bi gozluk yazmksti ve asla gormuyodu yani bulanikti hatta rahat edemeyip takmamisti 2 sene somra tekrsr ozelde bi doktora gittik yazdi doktor aldik ve gayet saglam bulaniksiz goruyor bence bi doktor degisikligi yapib
Serpil51 melegim71 ya öyle demeyin zaten dün gözlüğü aldım bulanık görünce bugün başka doktora gidip tekrar gözlük camı değiştirdim yine bulanık
Mjora7 Ben de miyop astigmattım, gözlüklerim gayet net gösteriyordu. 2 derece astigmat 0.75 miyopum vardı. Geçen sene çizdirdim. Şuan biri 0 diğeri 0.25 kaldı
melegim71 Serpil51 canim altraki yorumunu gordum goz temelliginin tedavisi var nasil yok ya nörovjzyon tedavisi hatta tedavi edilmesse gittikce artarki
Haffuse Coo normal, numaran yukselince, camlar degisince oyle gozler hemen adepte olmuyor… birkac gun surer alisman.
Serpil51 Haffuse ben astigmatı göz tembelliği sanıyordum meğer ikisi farklıymış bende göz tembelliği de var ve bunun tedavisi yokmuş gözlük de fayda etmiyormuş bana geçmiş olsun yakını ve uzağı da bulanık görüyorum 😓
Serpil51 Haffuse numaram aynı değişmemiş sadece astigmat ve göz tembelliği eklenmiş sola sağ 2 dereceydi gözlükle yüzde yüz görüyorum süper solu yüzde 50 görüyorm
Serpil51 Cevap verenlere teşekkürler ne doktorda ne de gözlükçüde sorun yok astigmat değilmiş bulanık görmemin sebebi göz tembelliğiymiş