Bir dönem benimde öyledi ben şu şekilde çözdüm mama sandalyesine yemek Yicekmiş gibi değil de oyun oynayacakmış gibi hazırladım mesela 2 kap koydum biri sulu diğeri boş ondan ona aktarırken ona bir soru soruyordum aaa neden böyle diye o düşünürken yedirdim. Bir süre ondanda sıkıldı boyama yaptırırken yedirdim o boyasını yapıyordu. Bazen mantı yada elimle yedirebilecek yiyecekler olursa matına oturtuyorum döküyorum oyun hamurunu şekilleri bir yandan oynuyorum bir yandan elimle ağzına veriyorum bu yöntem bu aralar daha sık. 😊 en çok beğendiği oyun Hangisiyse onda deneyin. Hiç yemediği zaman da tv açıyorum ama çok nadir artık çünkü zamanla oda unuttu