kitapkokusu_ valla ben bıraktırdım bacım ama aç gezdi bı nevi. Benim eşim alistirmisti kızımı 2 yaşında telefona 4 yaşını geçene kadar telefonla yemek yedi telefonsuz ağzına lokma koymadı en son bana tam geldiler inat ettim ağzına lokma koymasan yine yok sana telefon babanada söyleyeceğim onada verdirmeyeceğim sana telefonu dedim eşim ilk başlarda kuralı bozdu akşamları olsun baksın dedi ama baktı benim inadım kırılmayacak kızımın elinden telefonu aldım vermedim eşimede verdirmedim yeri geldi öğlen aç uyudu gece aç uyudu ama 2-3 gün en fazla 3-4 gün yarı aç yarı tok dayanabiliyolar emin ol. İnat et istikrarlı ol verme telefonu bırak aç kalsın acıkınca mecbur yiyecek, kararından vazgeçme, sen kararindan vazgecmeyince emin ol çocuk vazgeçiyor. Lütfen bıraktır telefonu, senden rica ediyorum lütfen inat et sakın pes etme o telefona alışması o kadar berbat bişey ki ben kızımda çok çektim