Ezel-idil merhaba sınıf sayıları var maksimum 25 oluyor. Bazı okullar 3 , 4 ,5 yaş olarak alır. Kayıtta şöyle ibare olur 30 Eylül itibari 3 yaşını dolduran 4 yaşını dolduran ve 5 yaşını dolduran diye. 30 Eylül itibari baz aliniyor. Yer yoktur sizin canınızi sıkan bir durum ama inanın sizin gibi bir sürü kişi vardır büyük bir yerde ekstra o ayları da alsalar sınıf 40 kişi olur kipirdamaya yer kalmaz. Benim çalıştığım okul bu yıl doldu kura ile öğrenci kayıt ettik. Devletin yeni okullar açması lazım. Anaokulları öğrenci niye kayıt etmesin onlar devlet memuru keyfe keder kimse iş yapamaz. Yer olsa sizin çocuğunuzu da alırlardı. Yer olduğu süreçte Ekim Kasım aralik doğumlulari alırlar.