Ezel-idil Ogretmenanneyim yani büyük yaş dediğiniz arada iki ay var ben anlamadım ve sinir oldum senen geldiyse olur çok teferruatlilar geçen sene 2017 bu sene 2018 seneye 2019 öyle gider
Ogretmenanneyim Ezel-idil aa pardon hen yıla bakmamıştım evet bu yıl gitmesi lazım çocuğunuzun zaten yaş grubu büyük yaş grubu 5 yaş
Zeynepefem Ezel-idil bana da 2018 lileri alıyoruz sadece dediler oğlum temmuz 2019 doğumlu bizi de almadılar okul kendisi karar veriyor bence gorumcemin kızı da haziran 2019 lu onun oradaki okul almış mesela
Ezel-idil Zeynepefem hadi ya demekki yerine göre değişiyor ama internette de 57ve 68 ay arası kayıt yaptırabilir yazıyor
Mariposa Ezel-idil ne yazikki. Devlet okullarının hepsi değil ama çoğunda artık tanıdık vs varsa rahatsınız demektir
tatlisert NaimeYilmaz şimdi baktım benim oğluma da okul gözüküyor görürsek kayıt yaparlar mı biliyor musunuz? Oğlum 2019 Ocak dogumlu
_Asilin_Annesi_ Ezel-idil evet maalesef Eylül ayı öncesi oluyor. Benim oğlum Nisan 2020 doğumlu 3 yaşını tam olarak doldurduğu için girebilecek mesela Ekim 2020 olsa öncelik Eylül öncesine.
Selcan Ezel-idil hayır bir sonra ki seneye ilk okula baslicak oluyor ama. Bize 2019 lular duruyor sonraki seneye ilk okula baslicak olanları alıyoruz ilk dediler 2018liler yani alması lazım o nasıl bir iş kafalarına göre yapıyorlar galiba talep çok yetersiz olduğu için de böyle birsey yapıyorlar galiba. Ben de yarın gidicem 2019 doğumlu kızım inşallah olur normal de özele gidiyor ama fiyatları çok aşırı arttı ve öğretmeni de değişti onun için direk oraya vereyim dedim inşallah olur
Ezel-idil Selcan bende anlamadım vallahi benim bildigmde 2018 liler alınması gerek eylülü ekimi mi varmış bu işin 2019 olsa neyse dicemde senesi geldi ay olarakta 57 67 ay arası aliyorlwr zaten benim kızım o vakte kadar 58 ayı geçiyor . sizinde olur insallah konuma göre fark ediyor demekki
Derya-Anne Ezel-idil benim kızımda Ocak 2019 doğumlu bende bu sene yaşı turuyo diye vermek istemiştim ama yakınımızdaki okul biz anasınıfını ayırdık aşağı tarafa okul yapılıyor oraya taşıyoruz anasınıfını ama okul daha yapım asamasinda ne zaman yapilir ne zaman açılır bilmiyorum benim bilgim bu kadar dedi. Şu anda o okulun anasınıfı bölümünü aşağı tarafınızda baya ilerimizde köy var oraya taşımışlar sabahçı olursa eşim giderken götürür ama ben nasıl taaaaa oraya kadar gidip alırım oğlumla bilmiyorum gidip görüşemedik de orayla kaldı öyle
Ogretmenanneyim Ezel-idil diğer okullara sorun bence tam yaşı bir şekilde göndermeye çalışın. Cok ilginç almamaları
Derya-Anne Ezel-idil bakalım. Eşimin işleri bu ara baya yoğun bende 2 tane çocukla tek başıma çok uzağa gidemiyorum nasıl olucak hiç bilmiyorum
Dimplesbaby Tam bağımsız anaokulları 3,4,5 yaş alıyorlar ama normal ilk okulun içinde yer alan anaokulları sadece 5 yaş alıyor