S_x_w Cigdemom böyle düşünürseniz sürekli olmaz zaten..strese sokmayın kendinizi..korunmayı bıraktıysanız tamam bitti adetinizi bekleyeceksiniz..diyelim olmadı “olmayacak mı yoksa” demeyeceksiniz çünkü gerçekten bu düşünce insanın gebe kalmasını engelleyebiliyor..3 çocuğum var ilk aydan hamile kaldım hepsinde de ama asla bu düşüncelere girmedim..hatta hep gelecek ayın planını yaptım olmazsa diye bir baktım hooop hamileyim😅
Topisko Cigdemom istiyorsanız neden geri cekiliyorsunuz. Ben mi yanlış anladım. Gerçi yazdiklarinizi anlamak için bir kaç defa dönüp okumak gerekiyor. Ne demek istediğin de pek anlasilmiyor. Sanki hamile kalmak istemiyor gibi yazmışsın. Sonra da istiyorum demişsin. E ozaman korunma. Yani bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
mervekb Cigdemom herhangi bi korunma ilacı kullanmamışsiniz ki üzülmeyin, ilk denemede olacak diye bi kural yok. Yengem 2.cocuk için 5 ay sonra anca oldu artık ümitsizliğe düşmüştük çok şükür 1 tane evladımız var diye düşünmeyen başlamıştık demişti.
pasaklisinkukuli Cigdemom ilk denemede olmadı diye kendini kısır ilan ettin bacım sakin ol olur insallah
Cigdemom uynakbalina oku istersen anlayan oldu. Evet karışık yazmışım fark ettim ama neden böyle hemen atılıp rencide etme hakkı buluyorsunuz az sakin ve naif olun
Melis1706 Cigdemom korunma yontemi degil diye baslayip korunduk ettik deyip hamile kalmaktan korkuyorsun:)
uynakbalina Cigdemom rencide etmedim bu 1. ayrıca karmakarışık yazmışsın ne demek istediğini anlasam belki yardımcı olabilirdim o manada ama sen yazdığımı rencide olarak algılıyorsan bilemicem. kaldı ki ben değil çoğu kişi anlamadı
dlrkrn Çocuğum 2.5 yaşında bugün 8 haftalık hamile olduğumu öğrendim hiç hazır değildim Allah affetsin ağlıyorum sabahtan beri. Siz nasıl cesaret edip istiyorsunuz hayret ediyorum ya hu😀
nilvefa Ben ilk bebegimi cok cok cok istedim o yuzden 2 senede anca oldu 😀 Bebegim hic aklimda yoktu 6 7 haftalikken ogrendim Piskolojiyle asiri dogru orantili yani dusunursen biraz gecikebiliyor Simdi de 7 aydir regl olmuyorum dogumdan sonra yani ödüm kopuyor hamilemiyim diye 😀😀
Alya-Sena Cigdemom yaa hersey nasip biliyomusun benm ilk kizm evlendikden hemen sonra oldu. ikincsi korunmayi biraktikdan 8 ay sonra oldu ucuncusu de gene korunmayi biraktim adet oldum sonra hemen hamile kaldim . Daha cok yeni senn hemen tutacak diye bisey yok sabret ALLAH dogru zamanda hayirli bir evlat daha nasip etsin
SevimliprensEfehan Kız sakin ol bende ikinciyi istiyorum ama 6 aydır tık yok yalnız değilsin merak etme 😊
Bulutaren Cigdemom bnmde ilk evlendgmde hemen cocuk istemistik 2. Ayda olmustu sonra aradan 2 yik gecti bitanedaha istedim sonuc 2 yil sonra tuttu canm cok skur smdi oglum 4=bck yasnda kuzumda 4 aylik