Kızlar bir oğlum var ellerinizden öper … evlendim bir ay içinde hamile kaldım sağlıkla doğdu iki yaşında . 2 yıldır güya geri çekilmeyle korunuyoruz ( evet korunma yöntemi değil ama biz hallediyoruz) hamile kalmadım adetim çok düzenli ve evlenir evlenmez düşünüyorduk hemen hamile kaldım artislendim heralde istemiyoruz ya korunuyoruz falan dedik şuan düşündük bu ay yumurtlama günü bir iki gün önceden ve sonrası iki gün ilişki oldu bekliyoruz bu ay 4 gün var adetime daha hiç belirti yok dün hassas test yaptım hiç bir şey yok acaba diyorum korunduk ettik ama nerden bilirdik ki belki Allah korusun ilerisi için düşündüğümde hemen olur diye düşündüm rahat bıraktım kendimi belki olmayacak çok Garip hissediyorum