UmayDuru61 Anayimbenana-02 şuan 4 aylık , combiotigi 2.5 3 aylıkken kullanıyorduk sürekli ishal yaptığı için kilo alımında problem yaşadım günde 9 kez kaka yapıyor ilk defa çocuk buyutunce de ishal mi normal mi yapıyor başta ayırt edemedim
Anayimbenana-02 UmayDuru61 anladım bizde yapmadı biz normal şekilde ilerliyoruz ayına göre yapması gereken sayıda kakamızı yapıyoruz cok şükür🙃🫶🏻 cok gecmiş olsun size de
tubasd Aydannn-61 kilo alımı nasıl her ay ne kadar alıyor ortalama ona göre başlayın bu sefer mama aldığı için sutunuzde azalma ve biberon dan dolayı meme reddi ihtimali de var yinede siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz 🌸
itsmeyasemin Aydannn-61 kilosu kac bence cok cok zorda degilseniz denemeyin cok kolay alisiyolar hipp en iyisi bu arada
Alyakbr Aydannn-61 her bebek farklıdır bazina iyi gelen diğerine gelmez ben çok denedim hipp iyi geldi
Aydannn-61 2.490 grm doğdu en son 3 aylikken 5. 190 grm di. 24 . De 4. Ay kontrolü var. Doktor bana demişti bunun ağlamaları açlıktan değil diye, ama çevremdeki insanlar beni ikilemde bıraktı. En azından bı deneyeyim dedim.
ArvenMom Aydannn-61 aptamil kullandım kabız oldu gazını asla çıkaramıyordu sma comfort kullanıyorduk çok memnundum ama hiç bir yerde satışı yok sipariş üzerine sadece eczane getiriyo yada kargo daha kolay bulunan mama kullanmak istedim hipp 1 geçtik bebeğim çok kötü oldu gazını çıkarıyo ama asla doymuyordu 3 aylık olucaz 200 cc yakın içiyordu tekrar bağırıyordu ve sonradan aşırı ishal oldu direk değiştirdim sma optipro geçtim çok memnunum gazını çok rahat çıkarıyo iştahı iyi kilo alımı da çok iyi kakası da düzeldi bize yaramadı ne hip ne aptamil doktorumuz da hipp önermedi palm yağı bulunuyo kullanmanı tavsiye etmezdim ztn demişti