Hayat55 bebegınızu anlamamazlıktan gelın zorlanmadıkca konusmuyorlar. Benım kızım 9.5 aylık 1 aydır baba, anne, kahvaltıya namnam, dede, memme, kendı ayna goruntusune bebe dıyor. Nerdeyse dogdugundan berıdır onunla nerdeymıs oyunu oynuyorum cok faydası oluyor. Kapının arkasına saklanıp nerdeymıs bu kızın annesı dıyıp burdaymıs dıyıp kendımı gosterıyorum ya da babasını ya da aynayı. Süreklı oynuyoruz. Ne verıyorsam ısmını tekara edıyorum mesela kahvaltılık yedırırken namnamnam dıye soyluyorum.