Hayat55 ekranı azaltmak değil aslında komple kaldırmak lazım. İnanın ilk iki gün zor olur sonra çocuk adapte olur. Tvyi kaldırın. Telefonunuzda YouTube Netflix falan varsa silin zaten görmeyince istemezler. 10-12 aylıkken o hataya düştüm ben izlerken işimi halledeyim dedim yarım saat nolucak diye başlanıyor sonra devamı geliyor. Komple kaldırdım şimdi 26 aylık arada 1-2 bölüm peppa pig izliyor. Yolda giderken falan arabayı bağlıyorum çocuk şarkıları açarız onları söyler o kadar. 1 hafta deneyin farkını göreceksiniz