nilmur0 37inci teşekkür ederim benim ki 4 ay 23 günlük arada sırada bir şeyler tartıyorum on gündür bugün ilk kez biraz faZla verdim mama istemedi beni de emmedi. Normalde anne sütü alıyor. Bir hafta sonra kontrole götürdüğümde kilosundan belli olur
emelgiray Benim oğlum düzeltilmiş 4 aylık her ay düzenli doktor takıbıne gotururum 3 ay anne sütü aldı sonra mama kullanmak zorunda kaldık kılosuda mama ıcerkende anne sutu alırkende gayet ıyıydı bu ay doktor 4. Aydan ıtıbaren tadımlara baslayabılırsınız dedi yogurtla basladım uç gun kuralıydı adım adım gıdıyorum doktorumada çok guvenıyorum her doktorun fıkrı farklı olabiliyor sanırım doktor onerısıyle hareket etmek onemli kimisi 6 aylıkken baslıyor kimi 4 aylıkken yani uzmanlar sadece 6 ay demiyor takıp eden doktorunuza danısarak hareket edin ama ben 4 aylıkken basladım hıc bi acelem yoktu doktor 6 ay deseydı iki ay daha mama ıcerdı ikizlerimizde var onlarda 4 aylıkken farklı bi doktor ek gıdaya baslattı yani tadımlara baslamakta bi sakınca olmaz dıye dusunuyorum bebegınızın hazır hıssettıgınu dusunuyorsanız ıcınız rahat olsun dıye 4 aylıkken basladıgımızı belirtmek ısterım her anne kendı cocugunu daha ıyı bilir sevgiyle kalın😊
Nd12345 Seydameva tespit etmeniz kac cocuk uzerinde yani bir yada bes cocukta aynisi oldu diye genelleme yapmak ne kadar dogru🤔 bizim alerjimiz var alerji doktoru ek gida ver dedi 4 bucuk aylikken sonra 3 tane cocuk doktoruna daha sordum hepsi en azindan bes bucuk ayi bekle dedi
Seydameva Nd12345 sülalemiz çok kalabalık çok fazla çocuk var doktor var eczacı var yani fazlasıyla kişi arkadaşlarım çocukları saymamı ister misiniz daha fazlasını? Çocuk yemek yemek istediği zaman yedirme oturmak istediği zaman oturma kalkmak istediği zaman kaldırma vs vs zaten çocuk aslında size hazır olduğunun sinyalini verdikten sonra beklemenin hiç bir anlamı yok diye düşünüyorum şahsi görüşüm 😌
Nd12345 Seydameva dunyada milyonlarca cocuk oldugu icin katilmiyorum ben bu gorusunuze sonucta dunya saglik orgutu belirli arastirmalarin ve “dunya capinda” testlerin sonucunda ek gidaya 6.aydan once baslamayin diyor
Miraymahramli nilmur0 bosver bacim burdaki anneler yuzde 80’i cok bilirrr. En dogruyu hep onlar yapar. Bide ustune laf isitirsin. İcini rahatlatmak gibi olmasin 4. Ayda aslinda tat tanimaya basliyoo. Her anne sutude ultra yararli olcak diye bisey yok. Sutu olmayanlar naapsinn zaten mamayla beslenen bebeklere doktorlarda 4. Aydan sonra ek gidaya yavastan baslamalarini soyluyor
Seydameva Nd12345 yurtdışında ki dalar 4. Ayda başlatıyorlar burda ki pek çok Dr başlayabilirsiniz diyor yani herkesin farklı bir düşüncesi var saygı duymak gerekir 🙏🏻
Berentos nilmur0 ek gıda vermek istemenin bi zorunlu sebebi varmı anlamadım ama 6 aydan önce sadece anne sütü almalı bebekler 🙏
Moondem nilmur0 ben 4 aylikken tadimlara basladim ama mama ile beslenmeye baslamisti sutum kesildi benim ... benim farkettiğim oglumda corba seven bebek meyve tattirdim corba yememege basladi yani daha guzel tat gelince galiba anne sutu ve mama istemicekler