Kızlar kızımı bir haftadır falan bir iki bir şey tattırıyordum babası geçen milupa nın kavanoz mamasını almış vereyim dedim emmedi bugün çok. Az verdim hala istiyor ağlıyor 1,5 yemek kaşığı falan verdim bir şey olmaz değil mi üstünde 6 ay yazıyor. Düşüncelerinizi merak ettim