Sarmihce Kumsal0606 Özel sektörde çalışıyorum. 4 ay rapor kullandım. 6ayda ücretsiz izin hakkımı kullandım. Şimdi şirketim sağ olsun yardımcı oluyor. Yarı evden yarı işten çalışabilirsin dediler olanak sağladılar. Bundan yararlanarak gideceğim inşallah.
DuruAselEmr @“Hypatiaaa” Bende onu merak ediyorum benimde 4 aylık olacak Eylül de ve sadece beni emiyor.Şimdiden biberon araştırmaya başladım inşallah meme reddi yaşamayız.
Hypatiaaa DuruAselEmr inşallah ya bizdede durum aynı. Kaşıkla ver diyenler var ama o ne kadar doğru bilemedim
Sarmihce DuruAselEmr Ben her ihtimale karşı lansinoh biberon kullanmaya başlayacağım. Ek Gıda döneminde olduğumuz için inşallah kolaylıkla alır diye düşünüyorum.
Sarmihce beyzagl444 Çok teşekkür ederim dönüşleriniz için. Süt stoklama konusunda dediğiniz mantıklı. Şuanda çok şükür ek gıdayı güzel yiyor. En iyisi dediğiniz gibi stok yapmadan taze vermek olacak. Yine 1-2 poşet bırakırım lazım olur belki diye. Zaten artık yavaştan kayınvalideme 1-2 saat gibi süre bırakmayı düşünüyorum. Birbirimizden ayrı kalmaya alışalım diye. Yemek konusunda eşim sağ olsun anlayışlıdır. Olmasa dert etmez. Belki çalıştığım günler kayınvalidemdede yiyebiliriz. Zorluk olmadan olmuyor dediğiniz gibi. Allah yardımcımız olsun☺️
Sarmihce beyzagl444 bebeğim herkeste duran bir bebek ama sanki biraz bana düşkünlüğü artıyor gibi hissediyorum. O yüzden yavaş yavaş kayınvalideme anneme 1-2 saat bırakacağım alışsın diye. Mutlaka düzen koyunca oturur. Çok teşekkür ederim.
Sarmihce Perianasi çok teşekkür ederim. Çok güzel düzen kurmuşsunuz. İnşallah bizde güzel bir şekilde düzen kurar bu yeni hayatımıza alışırız. Telefon bağ kurmada em büyük engel gerçekten. Dediğiniz gibi yapmalıyım ki daha kaliteli vakit geçirebiliyim kızımla. Düzen kurduğumuz takdirde belki yorulacağım ama psikolojik olarak kendimi daha iyi hissedeceğimi düşünüyorum.
Perianasi Sarmihce o sevgi karşısında yorulsanızda takılmıyorsunuz 🥰 gece kızımı uyutuyorum evi toparlıyorum, yemek yapılacaksa yapıyorum yada malzemeleri hazırlıyorum sabah annem yapıyor derken derken bir bakmışsınız düzen oturmuş. En fazla 1 ay sonra herşey yoluna giriyor 🥰
Sarmihce ipek-hbb Teşekkür ederim yazdığınız için. Yarım gün olması büyük avantaj sizin için. Böylelikle bebeğiniz yokluğunuzu fark etmeden evde olmuş oluyorsunuz. Hem kendi açınızdan hem bebeğiniz açısından büyük kolaylık. Ev işleri mutlaka aksar ve kalır çok haklısınız. Ben bu konuda dışarıdan destek almayı düşünüyorum. Çokta takmıyorum açıkçası. Benden ailemden önemli değil. Kolaylıklar gelsin hepimize🙏🏻
Emmosch @Sarmihce aynı durumdayız,bende 1 Eylül’de başlıycam,2 gün ofis 3 gün evden çalışıcam, benimki de hep emdi şimdi ek gıda +meme ilerliyoruz,annem bakacak,burda bekleyeyim bende
Sarmihce Emmosch Allah kolaylık versin hepimize inşallah🙏🏻 Yorumlar benim için çok faydalı oldu. Sizde baştan sona okuyun isterseniz☺️
Emmosch @Sarmihce aynı durumdayız,bende 1 Eylül’de başlıycam,2 gün ofis 3 gün evden çalışıcam, benimki de hep emdi şimdi ek gıda +meme ilerliyoruz,annem bakacak,burda bekleyeyim bende
Sarmihce Momyofthesun Çok teşekkür ederim yazdıklarınız için. Beslenme konusunu sanırım bende öyle yapacağım. Sabah giderken emzirip gün içerisinde yemekle besleyip geldiğimde ve gece isterse emzirmeyi deneyeceğim. Alışmanıza çok sevindim. 3 ay uzun süre evet. Tekrar işe döndüğünüzde biraz zorlanırsınız ama ilki gibi olmaz bence. Kolaylıklar gelsin hepimize 🙏🏻
Sarmihce fzugurcan Yazdıklarınız için çok teşekkür ederim. Büyük motive ettiniz beni siz ve burada yazan diğer çalışan anneler😍 Dediğiniz gibi şimdiden saat aralıklarını gittikçe açarak biraz ayrılmayı deneyeceğim. Her şey kızım ve kendim için gerçekten 🙏🏻 Hep bebeğin zorlanmasından bahsediyoruz ama bende çok zorlanacağım ayrı kaldığım için mutlaka. Kendimide bu duruma alıştırmam gerekiyor. Geldiğimde çok fazla bir özlemle daha güzel vakit geçirebileceğime inanıyorum. Ev işleri benimde umrumda olmayacak büyük ihtimalle. Bu konuda destek almayı düşünüyorum. Umarım her şey daha güzel olur hepimiz için🙏🏻
Sarmihce Ezgiyln Bu süt sağma konusu çok aklımda olan bir konuydu. Çok teşekkür ederim gayet açık ve anlaşılır yazmışsınız. Ben şuandan başlamayı düşünüyordum aslında ama 2 hafta öncesi ideal sanırım dediğiniz gibi. Her ihtimale karşı biraz stoğum olsun ne olur olmaz.☺️ Ben bu kadar dert etmemem gerektiğini bilmiyordum 9 ay küçük geliyordu aslında hiçte öyle değilmiş. Daha çok yemek yemeye alışmalı haklısınız 🙏🏻 Bizde öyle yapayacağız inşallah. Öğünlerini düzene koysam daha kolay olacak her şey.
Ezgiyln Sarmihce valla anne sütü varken yemek yemek zor geliyor bu bebişlere ama artık yaşına az kaldığı için yemek yemesi daha önemli. Her şey düzene giriyor merak etmeyin :)
Sarmihce ipek-hbb aslında emzirme danışmanından yardım alma imkanınız varsa daha güzel yönlendirir sizi. Hangi saat aralığında ne kadar sağmalısınız, sütünüzü nasıl arttırabilirsiniz yardımcı olabilirler. Buradaki annelerde fikirlerini yazacaklardır🙏🏻😌
Sarmihce Zelal-22 çok mantıklı dediğiniz. Bizde hiç böyle bir durum yaşamadık. Denemek lazım ziyan olmaması için.
Sarmihce MertHan16- 6.aydan sonra bebekler her şeyin daha çok farkına varıyorlar. Ebeveynlere daha düşkünlük artıyor. Ayrılmak zor oluyordur mutlaka. Allah yardımcınız olsun. Ev iş düzeninizi çok güzel oturtmuşsunuz maşallah. Bencede kendinizi temizlik için fazla yıpratmayın imkanınız var ise yardım alın. Kendinizi daha iyi hissedeceksinizdir mutlaka. Online alışveriş çok büyük avantaj sağlıyor. Beneğim yokken çalışırken bende o şekilde yapıyordum. İşteyken listeyi dolduruyordum eve geldiğim saatte kapımda oluyordu. Büyük kolaylık tabi ekonomik olarak fark ediyor pazar ve market Arası.. çalıştığımız için dert etmeyeceğiz artık napalım. Bizde artık her bulduğumuz vakitte kızımıza vakit ayıracağız. Teşekkürler yazdıklarınız için ❤️
MertHan16- Sarmihce Rica ederim ne demek ☺️ eminim siz alıştıkça daha planlı programlı bir şekilde düzene sokarsanız ❤️ 2cocuk1kopek kusura bakmayın geç gördüm :) aslında yay burcuyum hiç alakası burcumla :) ama düzen olarak onları planlı bi şekilde yapmak beni çok iyi hissettiriyor çok rahat ediyorum hafta sonu da iş yapmıyorum mesela hafta içi yaptığım zaman :)
Sarmihce hellomom azminizi tebrik ettim 2 bebekle çalışmaya cesaret etmek ne güzel. Yemek düzeninizi çok güzel oturtmuşsunuz. Banada güzel örnek oldu. Bende artık yavaş yavaş ayrılmaya çalışacağım. Bu sırada ek gıdasını hazırlayıp bırakacağım kişiye veririm. Bu şekilde emme krizi gelip gelmediğini kontrol ederim. Uyku vs şuanda başkalarıyla yapıyor ama fark ediyorum bu ay itibariyle daha düşkün olmaya başladı bana. Yavaştan başlamalıyım ki 2 aya anca düzen oturturuz gibime geliyor. Aslında biz çok düşünüyoruz bazı şeyleri bebekler yeni düzenlere çabuk alışabiliyorlar. İnşallah bizde alışabiliriz. Çok teşekkür ederiz 😍
Sarmihce Gulsun2 yarım gün olması büyük avantaj olmuş. Psikolojik olarak iyi gelecek hissediyorum. İnsallah umduğum gibi olur. Dört dörtlük olmayacaktır mutlaka. Halletmeye çalışacağız. Eşin desteği bu konuda çok önemli. Şanslısınız maşallah. Eşim bebeğimiz yokken çalıştığımda yardımcı oluyordu aynı desteği fazlasıyla gösterirse işim kolaylaşır diye düşünüyorum. Hiçbir şey kolay değil, Allah yardımcımız olsun 😍
tazeannecikk2605 Bebeğim yaşına girdi bende başladım işe bebeğime annem ve babam bakıyor biz onlara bırakıyoruz aksam da alıyoruz 2 ay oldu ilk baslarda jyi gelse de hergun bebeği giydirip bırak zor oluyor annemlerde çok gelme taraftarı değil bilmiyorum şuan bi bakıcı arama düşüncesindeyim çalışırken bu şeyleri düşünmek oldukça yorucu
Sarmihce tazeannecikk2605 Çok haklısınız gerçekten bırakıp almak yorucu olacak. Birde bizim kışa geliyor. Allahtan 2 gün bırakıp almak zorunda olacağım. Sabah yerinden etmek soğukta dışarı çıkarmak falan inşAllah kolaylıkla geçiririz. Yaza her şey daha güzel olacak diye düşünüyorum. Bebeğin kendi evinde bakılması daha iyi olur ama bakıcı masrafları almış başını gidiyor. Güven konusu zaten çok ayrı. İnşallah rayına oturtursunuz sizde ❤️
Gulsun2 tazeannecikk2605 Anneniz bakıyorsa hiç bakıcıya bulaşmayın derim.Evden çıkarmak hazırlamak zor evet ama bakıcı da kolay değil.Bakici gelecek diye evi sürekli toplamak zorunda kalıyor insan
Kumsal0606 Sarmihce benimde özel sektör 4 aylık raporum bitti ücretsiz izne ayrildim o yüzden sordum öyle birşey varsa kullanayım diye 😁