Benim bebeğim 3,5 aylık, süt izni sayesinde yarım gün çalışıyorum. Bebeğim günde yaklaşık 6 kez besleniyor. (Genellikle 5i anne sütü 1i mama) Ben karnını doyurup altını değiştirip gidiyorum. Ben yokken bebeğe kayınvalidem bakıyor. 1 kez altını değiştiriyor ve mama içiriyor.Sonraki öğününe gelmiş oluyorum. Bazen kayınvalidem yemek yapmış oluyor onu yeyip bebeğimi emzirip altını değiştiriyorum. Sonra banyosu oluyor veya dışarı parka vs çıkarıyorum. Yemek olmadığı günler sıkıntı tabi zor oluyor, bazen buzlukta hızlıca pişecek bir şey varsa onu tercih ediyorum bazen dışarıdan söylüyorum. Ev ve diğer işler de genelde kalıyor, aksıyor. Ama umursamamaya çalışıyorum. Öncelikli olan bebeğim ve ihtiyaçları.