xtutku bizde hiç gaz sorunu çekmedik ya bana inanmıyorlar gazsız çocuk olmaz diye bizde 4 aylığız 3 ayda 3 kere olmuştur gaz sancımız oda 5 dakika bilemedin 10 dakika. Hipp i yakın arkadaşım önermişti iyi ki önermiş iyi ki kullanmışım diyorum. Bizde 8 de yatıp 8 de kalkıyoruz bi gece 2 de bi sabah 6 da besleniyor o kadar birine babası birine ben kalkıyorum vallahi uykumu alıyorum çok mutluyuz 😂 nazar değmesin bebişlerimize ♥️♥️♥️