happiestMom bizde 1 haftadır gündüz uykularımızı tamamlayamıyoruz ya sonuncusuna direniyor yada 1,5 saat yerine 1 saat uyuyor sadece gece uykusunada erken geçmek istiyor uykusu geldiği için uykuyla kavgalarımız var şu sıra 🤦🏻♀️ bu ay çabuk geçer umarım bebişlerimize uyku gerilemesini sorunsuz şekilde atlatırlar inşallah ❤️🔥