terazikadini kızım bu ara çok sık agliyordu, geceleri yarım saatte bir uyanıyor dün doktora gittik ilk sorusu ne giydiriyorsun evde oldu ki ben sadece zibin giydiriyorum ona bile gerek yok dedi. Sarıp sarmalamak çocuğa daha büyük zarar sonra en ufak yelde hasta oluyorlar