terazikadini Ben hiç örtmüyorum 28 30 derece evimiz kendim üşüyüp örtersem üstümü onunda örtüyorum uykuda göğsüne ensesine dokununca uyanıyor diye ellemiyorum çok siz nasıl yapıyorsunuz
Bugleminannesi28 terazikadini ortmuyorum hatta sadece askılı çıtçıtlı zıbın ile yatıyor ama dün serin di ortmustum üstünü bizim evde sizin dereceyle aynı genelde
KayraVeAnnesi_06 terazikadini Evim 26-27 derece oluyor şu aralar en fazla çok sıcak olmuyor Annem hep uyuyan insan üşür der o yüzden tek katlı çok ince bir müslin örtüyorum 🙏🏻
Elfelf475 terazikadini ben örtmüyorum genelde üstünü atlet ve ince uzun kollu giydiririm. Sabaha kadar üstü açık kalıyor. Orasının camını da gece kapatıyorum serin olmaya başlayınca.
terazikadini nazlimom_ bazen yüzünü kapatıyor diyede çrtmek istemiyorum eliyle yüzüne çekip ovuşturuyor
terazikadini Bugleminannesi28 28 derece serinmi ya ben çok sıcaklıyorum bebekte sıcaklar diye düşünüyorum
menek16 terazikadini müslin uyku tulumunu giydiriyorum 30 dereceye kadar uygun terleme vs de olmuyor kafam rahat ediyor
Eymeninannesiiiiiiiiii Kışın bile ortunmeyi sevmiyor şuan da sadece zıbın ile yatırıyorum havalar zaten çok sıcak
Elfruya Zıbın üstüne yazlık uyku tulumu giydiriyorum cam ve tavan vantilatörümüz açık yatıyoruz hasta olmasın diye
Gulsahek Oda için 32-33 oluyor örtmüyorum. Eğer klima açıksa düşük ayarda o zaman ince bir müslinle örtüyorum.
Rez terazikadini müslim örtü seriyorum e tabi asla durmuyor, ben bu sıcakta bile aşırı üşüyen biriyim ama bebeği darlamam:)))
Aslananne1 terazikadini 30 deeeceyu buluyor ev onun için ötmüyorum hiç sadece sabaha karşı örtüyorum oda Müslin gibi ince bi örtü ile onu bile atıyor üstünden 😀
Bugleminannesi28 terazikadini dediğim gibi ben ortmuyorum sadece akılı zıbınla yatiyor ama dün gece aşırı serindi ve muslinle ortmustum ama genel anlamda 28 derece serin değil
Masalkizinannesi terazikadini izmirdeyiz o yüzden ortmuyorum hava gerçekten çok sıcak. Bugün öğlen dışarıda bebek arabasında uyuyan bir bebeğin üstünde Müslin örtü gördüm valla ben görünce terlemeye başladım ortmeyin ortmeyin diye bağırmak istiyorum 😄
terazikadini Masalkizinannesi bende örtmek istemiyorum ama bebek ya üşür diyede korkuyorum 4 aylığız biz ev içinde nadir örterim derece 25 i görürse ince bir müslin örterim sadece