Hilallsarac çok geçmiş olsun dikkat edin aman Allahım akrep onların zehri çok pis ama şunuda söyliyim yani ilaçlamacıların kullandığı ilaçların pek bir etkisi yok ki yarısından fazlası Su hani bunu bildiğim için mümkünse ilaçlamayı kendiniz yapın ben bu olayın çok içinde olduğum için mi biliyorum yani on kere de ilaçlamacı çağırırsanız yine de sizin evinizde akrep çıkar böcek çıkar çünkü ilaç yok içinde fazlası su ben İzmir karşıyaka’da oturuyorum benim bulunduğum yerde inanılmaz derecede hamam böceği var Karşıyaka’yı da bilen bilir zaten ne kadar çok hamam böceği olduğunu evimizi kendimiz ilaçlıyoruz eşim ilaçlıyor ya havada uçan böcek bile düşerek ölüyor yani ve bir kere ilaçlıyorum bir sene boyunca evimde bir tane bile böcek çıkmıyor balkonumu ilaçlıyorum balkona gelene kadar bile havada düşüp ölüyor