Kızlar merhaba ben Ocak ayında İstanbul Ümraniye tarafına taşındım o zaman zaten hamileydim. Taşındığım daire yenilenmiş daire zaten ve 3. Katta. 2 defa yavru akrep gördüm hemen ilaçlama şirketini aradım ilaçlattım. Ama 2 gün önce yatağın etrafının tozunu alacaktım bi baktım yatağın arkasında kocaman akrep hemen çamaşır suyu döktüm üstüne ama tabi ufak çaplı kalp krizi geçirdim. Ben minicik böcekte bile kafayı yiyen insanım. Arkadaşlar bu durumu yaşayan var mı? Yardım edin valla topladım bebeğin kıyafetlerini eşyalarını anneme geldim evde duramıyorum. 