Gozzy0307 ya benim bebeğim de daha 5 aylık, sizin yerinizde olmayı hiç istemezdim. Çok zor :( okurken duygulandım hatta. Zamanla alışacak o da hem anneniz, kayınvalideniz bakacak ne güzel. Bakıcı olsa aklınız da kalırdı. Bir ay zor olabilir ikiniz için de ama sonra alışacaksınız eminim ve her şey daha güzel olacak 🥰