Eylülde işe döneceğim, bebeğim 1 yaşında olacak. Kayınvalidem ve annem dönüşümlü bakacaklar. Elimde olsa daha uzun süre kendim bakmak isterdim ama malesef mümkün değil çalıştığım kurumda personel ihtiyacı var dönmem gerekiyor. Aslında iş ile ev arası arabayla 5 dakika. Öğlen aralarımda emzirmeye gelebileceğim ama ya ben yokken meme isterse? Ya çok ağlarsa? Bugün 1 saat markete çarşıya gittim geldim döndüğümde sarılıp sarılıp yüzümü sevdi 🥲Biraz desteğe ihtiyacım var. Var mı benimle aynı durumda olan?