superkahramanbiranne Ya saçma ama doğru bence. Biz annelerimizden böyle gördük. Bak sana örnek. Büşra diye bı arkadaşım vardı. Biz yazları yaylaya göçe çıkarız. Yine gitmişiz tabi. Busranin annesi busranin bezlerini dışarda yaktı. Ama akşam saatinde yaktı. Ertesi gün kızın dili tutuldu. 6 yaşına kadar konuşamadı. Her yere götürdüler en son şehitlik vardı oraya goturduler düzeldi kız. Ben inanirim böyle şeylere.