Mervee0227 aşkım benim patlamazdı aslında ataktan sonra tam ayıracağım dönem deprem oldu. Tüm akrabalarım hataydaydı. Kafayı yedim 2 3 saat ulaşamasam. O günden beri korkuyla uyanıp duruyordum. En ufak sallantıda eşimi de uyandırıyorum. Hala tamam ben enkazdan çıkıcam birazdan falan diye uyanıyorum. Ayıramadım çocuğu yanımdan. Şimdide kendi ayrılmıyor 🤣 diğerinin beşik vaktine de çok var hemde taşınmayı düşünüyoruz o zamana kadar. Öyle olursa yeni eve göre bir şey alırım burası 1+1 boğuluyorum kalksın ayak altından dmdmdmdkdbek