Kızımı yatıramadık içinde 🤣 ilk 4 ay anne yanında sonraki 2 ay kucağımda sonrasında da yanımda uyuduğu için kaldı. (Deprem sonrası ayıramadım korkudan… Ama benim korkumdan) öylece tozlanıyor olduğu yerde boşuna kalabalık yapıyor. Bende elden çıkaracağım. 
İçinde anne yanına ait parçalar da var. Ama onlar dahil değil benim ikinci geliyor malum. Ona kullanacağım anne yanını. Sünger yatağını vereceğim ama toplamda 1250 tl. Letgo üzerinden yasal konuşuruz ilgilenen olursa…