Mugerrr 1mom1-kids anladım. İnşallah bir teşhis koyarlar. Teşhis almaması da insanı sıkıntıya sokuyor. Bizim öyle oldu. Alerji doktoru mastositoz diyor cildiye dermatit diyor.
1mom1-kids Mugerrr bugün gittim yine öyle ayak üstü baktı biopsi dedi ne kan tahlilerini istedi ne başka bişey pek içime sinmedi direk biopsi yaptırmakta istemiyorum bir kaç yere daha götürcem
Mugerrr 1mom1-kids bize de hem biyopsi hem kan verin demişti. Biyopsi için cildiyeye yönlendirdi. Cildiye dermatit dedi biyopsiye gerek yok dedi. O zaman yapsalardı hemen yaptıracaktım biyopsiyi. Onlar öyle deyince kafam karıştı. Yapmadılar zaten. Dermatit dediler.
Dmlygt 15 aylığız bizde 6.ayımızda biyopsi olduk , teşhis koyulabilmesi içim maalesef ki biyopsi şart
1mom1-kids Mugerrr şimdi dr dan geldim büyüteçle baktı vücuduna o yaralar ellerine de attı zaten baktı böcekler var uyuz bu biyopsiye gerek yok bu çocukta uyu var dedi 2 gündür bende kaşınıyorum
Dmlygt 1mom1-kids 2 dk bile sürmedi , bizim göbeğimizdeki çok büyüktü oradan aldılar minicik bir parça jilet gibi birşeyler.kızım çok ağlamadı ama ben çok ağladım 🥲🥲🥲
Mugerrr 1mom1-kids uyuz olmasına sevindim açıkçası. Mastositozu siz de araştırmışsınızdır daha zor bir hastalık. Uyuz da tabi zor ama ilaçla atlatırsınız inşallah 🙏