1mom1-kids bizim 16 aydan beri var oğlum 28 aylık. 23 aylıkken gitmiştim triptaz genel kan alerji deri testi hepsi bakıldı. Alerji doktoru mastositozdan şüphelendi cildiyeye gönderdi biyopsi yapılsın dedi. Cildiye gerek görmedi dermatit dedi krem verdi. Kremle geçmeyince tekrar gittim 25 aylıkken bu sefer dermatit olabilir dedi alerji doktoru da dermatit gibi duruyor ama mastositoz düşük ihtimal dedi. Kremi 1 ay kullandık kızmama azaldı küçüldü. Kremi bırakalı bir ayı geçti tekrar ara ara kızarmaya başladı. Normalde dokununca kabarmazdı şimdi kabarıyor. Kafam çok karışık yani.