1 ay önce tam 6.aya girdiğinde yaptırdım. Bulunduğum yerdeki devlet hastanesi 1 yaşından önce yapamayacaklarını söyledi. Yapsa da dikişli yapıyoruz dedi. Ben de özel hastaneye gittim. 2250’ye kesti (van’da) Lokal anesteziyle ameliyathanede yapıldı. Biz girmedik. 5 dakika kadar sürdü. Bizi görünce bayağı ağladı. Bugün 7. ay kontrolüne gittik doktor ağzına bakacaktı ağzını açtırtmadı. Bir aydır ek gıda tattırıyorum ve bir türlü yutamıyor doktor dilini henüz kullanamıyordur sabırla vermeye devam edin dedi.
Doğduğundan beri gittiğim çocuk doktorları hep ya 6. ayı ya da konuşmayı beklememi söyledi. Sünnet için gttiğim çocuk cerrahı boşuna bu kadar beklediğimi çocuğa eziyet olduğunu söyledi. Bizim dil bağı bayağı dilinin ucundaydı. Keşke daha erken yapsaydım çok pişman oldum ben de. Ek gıdada bu problemleri yaşamazdık belki. Su bile içemiyor bebeğim.Tabii geçen aya göre daha iyi ama yine de tam içemiyor. İ1 ay oldu hala dilini çıkarmadı. Karşısında dilimizi çıkarıyoruz yemek yiyoruz ama bir etkisi olmadı şimdiye kadar.
O yüzden size önerim iyi bir çocuk cerrahına gidip konuşmanız. O ne derse o zaman yaptırın.